Garantie

Alle ladders en steigers worden standaard geleverd met 5 jaar fabrieksgarantie. Dit houdt in dat u gedurende deze tijd, in geval van gebreken, de ladder kunt laten ophalen door ons, zodat wij de ladder kunnen repareren of u van een nieuwe ladder kunnen voorzien. De ladders uit de Professional-lijn worden zelfs geleverd met levenslange garantie.

Retouren

U heeft het recht uw bestelling tot 30 (kalender)dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Na het retour melden van uw bestelling heeft u nog 14 dagen de tijd om uw bestelling retour te sturen. Na ontvangst van uw retourzending wordt het volledige bedrag binnen 3 werkdagen gecrediteerd, mits het artikel in goede staat is geretourneerd. De retourkosten bedragen €4,95.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden binnen 14 dagen na aanmelding van het retour.

Retour aanmelden 

Is uw bestelling met PostNL of DPD verstuurd en wilt u uw bestelling retour melden? Volg dan onderstaande stappen:

  1. Klik hier en genereer een retourlabel.
  2. Breng uw ladder/steiger bij het dichtstbijzijndste PostNL-punt.
  3. Zodra wij de retour hebben ontvangen, storten we het aanschafbedrag terug binnen 3 werkdagen.

Lukt het niet of heeft u overige vragen, stuur dan een e-mail naar klantenservice@aldorr.nl of bel naar +31 (0)78 – 2010 023.

Is uw bestelling met Transmission verstuurd en wilt u uw bestelling retour melden? Volg dan onderstaande stappen:

  1. Stuur een e-mail naar klantenservice@aldorr.nl of bel +31 (0)78 – 2010 023 om een ophaalafspraak in te plannen. TransMission komt de ladder dan bij u thuis ophalen.
  2. Zodra wij de retour hebben ontvangen, storten we het aanschafbedrag terug binnen 3 werkdagen.